18 Ocak 2012 Çarşamba

Yeni birgün ,yeni bi hayat ve yapılması gereken çok şey var...
Ah benim bu üşengeçliğim başımın belası .Herşeyi erteleme huyumu hiç sevmiyorum ama yinede ertelemeleri bırakamıyorum.Zaman akıp geçiyor ve ben plandığım bir çok şeyi yapamıyorum.
Bugün farklı olsun diyerek başladım güne bakalım nasıl olucak.Kendime zaman ayırmayalı aslında bir çok şeye zaman ayırmıyalı çok olmuş.Finallerden sonra bi rahatlık çöküyor insanın üstüne.Tamam rahat olmak ders çalışmamak güzel hoşta bunu bütün tatile yaymak pek iyi değil.Benim gerekçelerim başımda hava soğuk dışarı çıkmayayım( tembellik volume 1),aman daha tatilin başındayım biraz daha dinleyeyim ,dönem sonunda hakettim bunu( tembellik volume 2).BenDe dinlenmek hiç bişey yapmamak gibi bi algı oluşturmuş.Bundan hem rahatsız oluyorum hem de ısrarla yapmaya devam ediyorum.Sorunum bu .Kafam kurup tasarladığım çok şey var ama onlarda sadece düşünce boyutunda kalıyor hayatıma aktaramıyorum.Bakalım başlıycam artık başlamam gerek çok geç olmadan .Şimdilik bu kadar :)
 BEN Kİ SEVMEKTEN HİÇ USANMAM...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder